Inscripció al Registre d'Entitats

És requisit necessari per a l'exercici dels drets reconeguts a les Associacions per a la defensa dels interessos generals o sectorials dels veïns, la inscripció d'aquestes en el Registre d’entitats de Castellolí.

Quin cost té:

Gratuït

Qui pot sol·licitar-ho:

Associacions i entitats del municipi

Cal aportar:

  • Per inscriure’s al registre municipal hauran de presentar per mitjans electrònics, la següent documentació:

    1.- Instància dirigida a l’Alcalde sol·licitant la inscripció.
    2.- Còpia dels estatuts de l’entitat segellats per la Direcció General d’Entitats Jurídiques i de Dret de la Generalitat de Catalunya.
    3.- Còpia del núm. Inscripció al Registre de la Direcció General d’Entitats Jurídiques i de Dret de la Generalitat de Catalunya.
    4.- Fotocòpia del NIF de l’associació o de l’entitat.
    5.- Relació de persones que ocupen els càrrecs directius de l’associació o de l’entitat, amb els correus electrònics i telèfons de contacte, i el domicili social de l’entitat.
    6.- Certificació del número de socis
    7.- Persona de contacte als efectes d’interlocució amb l’Ajuntament i adreça de correu electrònic per poder rebre la informació.

Canals de tramitació:

Oficina d'atenció a la ciutadania (OAC)

Avinguda de la Unió, 60 - 08719 Castellolí - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 938 084 000
Adreça electrònica: castelloli@diba.cat
Horari:  
dilluns, dimecres i divendres de 8.30 a 14 h;
dimarts i dijous de 8.30 a 18 h.
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 31.05.2022 | 11:57