Agenda d’activitats del 8M
De manera conjunta amb l’Àrea d’Igualtat de gènere de la Mancomunitat de la Conca d’Òdena, hem organitzat dos tallers per a joves per celebrar el Dia internacional de la dona treballadora. Volem seguir construint plegats el camí cap a una igualtat de gènere real, on les dones siguin respectades, valorades i lliures.
El primer taller té per objectiu elaborar diferents pancartes per reivindicar una vegada més la igualtat de gènere entre homes i dones. Per aquest motiu, s’ha convidat a un expert en art, perquè orienti a les joves a crear i dissenyar, i a plasmar totes les seves reivindicacions de manera clara.
El segon taller, tindrà un caràcter més formatiu, on és pretén acostar als joves a pensar i reflexionar en com gaudir del plaer i evitar riscos innecessaris.
Taller 1: Pancartes feministes
Horari: dissabte 7 de març, a les 18 h (La Cooperativa)
Taller 2: Sexe segur, sexe protegit!
Horari: dimarts 17 de març, a les 18 h (La Cooperativa)
Us hi esperem!
0 comment